camshazam (Signed) on Jun 28, 2010 12:51 am (Night...Uh...??...)
I'm devouring your stories right now on a lazy Sunday.  good reading.  If I can offer some critique: this Justin in *too* perfect.  I kept waiting for her to stumble upon his dungeon or "kill room" in his penthouse apt.  Now THAT would have been a story!   Also, I think knowing that J is into her (that section giving us his P.O.V,) dilutes the tension of Angela and the reader not knowing if he was just being nice, flirting or what his true motives were.  Still, this piece is tender and sweet.  A fine job.

Author's Response: Hey! ah thanks for checking my crazy stories out. I appreicate it. :) lol @kill room omg, now you totally gave me an interesting concept for a story.  Ask for Justin being too perfect, well yes, that's what I was going for. lol. I wanted a modern day fairytale type story without any kind of drama whatsoever and this is what came to mind. I wanted the readers to know how Justin felt about Angela because it also wasn't intended to build on tension between the pair per say. The whole gist was that they both felt the same way about each other but, who would be the one to make the first move and finally give in and make their feelings known. Hope that helped you to understand better. Thanks for the comment. I'm always open to know what the readers think good or bad. Helps me to work towards getting better at the fiction writing thing.



Keediluv (Signed) on Mar 30, 2009 09:27 pm (Night...Uh...??...)

Aww girl!  This is just too stinking cute!  The sex was so hot!  I've had sex like that before...hehehe.  I hope you write a companion piece to this if you haven't already??  I'm going to look now, but this was a good read.

Ki



Author's Response: OMG gurl thanks for reading this little short and liking it. :-) I know I wanted to make a part two with them but never got the round to with all my updates I'm trying to get out. Still never know, But I doubt I'll attempt anything now. But thanks so much for commenting and letting me know you enjoyed it. :) hehehe.



Keediluv (Signed) on Mar 30, 2009 08:26 pm (Night Two, Three, Four, Five...)

AHHHHHHHHH! They kissed...yay! That was too damn cute...okay, on to chapter 3 for me!

Ki



Author's Response: Aw yeah that kiss *sigh* I miss those two...lol



classicbeauty (Signed) on Jan 19, 2009 12:27 am (Night...Uh...??...)

can we get a part two? cause you know im loved this story alittle too too much. and want to see what their up to now. please think about...

dani



Author's Response: Hehehe I've been bouncing around the idea of a part 2 which would be another short but can't come up with enough substance to get it out. If I do, might be one chapter to update you guys on what they're up to but no promises right now. thanks for liking this one though dani. I had fun writing them too. :)



c00lxkiddo (Signed) on Jul 23, 2008 03:19 pm (Night...Uh...??...)

HOLY guaca(mole). That was intense, and not even just that scene, like, the whole story.  I loved the progression between the two and that you made like the PERFECT instance for him to have to come to her rescue.  I especially love that he calls her his Angel, that's my favorite. [x

You know I would love to see more with these characters, just like any of your others lol. 



Author's Response: Hahaha...I had to find a way to get them out of that club girl. Else, how would they get their freak on with all those other people around? hehe kidding. So I love that you read this one Court and I appreciate the feedback. ;) Thanks for the positive words girl, I'll work on bringing them back maybe.



SJane (Signed) on Jul 23, 2008 03:13 am (Night...Uh...??...)
Aw a perfect ending to this one story I'm definately voting yes for a photo shoot one lol

Author's Response: Yay! Thanks for reading and commenting on it. Once inspiration comes I'll maybe get out a one chap short for the photo shoot. :-). We'll see.



Sox (Signed) on Jul 23, 2008 12:31 am (Night...Uh...??...)
So very cute. I wish I could find a nice Justin bartender haha

Author's Response: Aw me too. happy you thought it was cute...it was a good break from the reg. drama right? lol. speaking of, I need to catch up on your stories as well. But school is taking over for a bit but soon, I'll have free time to catch up on all of my reading. :-D. Thanks again.



MochaB (Signed) on Jul 22, 2008 11:45 pm (Night...Uh...??...)
teeeheeee!! this was absolutely so sweet! i loved every short minute of it. of course, the sex was great hotness. haha. wonderful job as always. :o)

Author's Response: Aww thanks so much. Thanks for commenting. I always love to hear you guys thoughts.



MissM69 (Signed) on Jul 22, 2008 11:03 pm (Night...Uh...??...)

another winner *claps* :D

 



Author's Response:

thanks so mucch, I'm glag you enjoyed this one. :)




MissTasha (Signed) on Jul 22, 2008 09:53 pm (Night...Uh...??...)
*feels special* *blushes* *cheeses* *hug*

Author's Response: hehehe... ;-)



MissTasha (Signed) on Jul 22, 2008 03:10 pm (Night...Uh...??...)
Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove. That is all. No, wait a minute. The panties staying on? DFSHSDJHKALA! Now, THAT is all.

Author's Response: Ahahahha....gurl I love you!!!! haha I was wondering if anyone else would comment on that. I was going to actually write it in, but I didn't find a good spot without making it seem awkward and just off well based on what I wanted to do...but you know...it's her and Justin they're good....so I'll say imagine...she took it off without me writing it in. HAHAHAHAHAHAHAHHAAHa. Thanks for that feeback that made me crack up. :-) Think i should add in the awkward line? hmm...



SweetTeaPi16 (Signed) on Jul 22, 2008 02:54 pm (Night...Uh...??...)
AWWWW!!!! I loved it.....they are freakin CUTE!!!

Author's Response: Yes they Are! Eeep! Thanks very very muchness...so glad you liked it. :)



DaniD (Signed) on Jul 22, 2008 11:53 am (Night...Uh...??...)

Awwwww....Just....Awwwww.  That chapter was beaustiful, romantic, hot...and so very sweet! There are many more good adjectives I could use, but I'll stop there! lol

I love this story!



Author's Response: *Sigh* yes...So happy you loved this little tale. I had fun writing it, was sad to see it go too. :(. Thanks for the feedback I appreciate it. :)



DeterminedNot2Fall (Anonymous) on Jul 22, 2008 10:40 am (Night...Uh...??...)
OMG this was so beautiful...Where do I sign up for a Justin?????? lol

Author's Response: Oh man I know...Man, I want to know where i can sign up too! dang... I wish we could create them and clone them....lol haha. Thanks for the feedback. Glad you liked this one.



alimera (Signed) on Jul 22, 2008 09:52 am (Night...Uh...??...)
Aww, that was so cute! I loved it.

Author's Response: Thanks! They were cute huh? Idk, Might bring them back some time. HEHEHE. Glad you liked it and thanks so much for all the support on my stories. :-)









Random Story
Jump by Lily (R)

Sometimes you have to go against the things in life that make you comfortable. You have to take chances and fight for what you want. Sometimes you just have to jump. 
Featured Review

theusagirl said:

Haha! This line made me laugh "Then why are you looking at me like my dog just peed on your furniture?" LMAO! Yay! Melissa is in the studio recording her 1st song, this is so nice, Im liking this.. :)...

 
Featured Author

katethegreat
Author of: Waking Up in Vegas, Wonderwall, Mad Season...
[click for more]

Interview @
Unwritten

Connections