Sassy Spacey (Signed) on Aug 20, 2007 12:08 am (Why Do You Hate Me So?)
OoO something is gonna go down. LoL. Awesome job once again! -Traci



Gigi (Signed) on Aug 18, 2007 04:38 pm (Why Do You Hate Me So?)
OH HELL NO! Is Cameron out of her mind! Trying to take the kids!



Hollie (Signed) on Aug 18, 2007 03:04 pm (Why Do You Hate Me So?)
Ooohhh Cameron better not try and interfere with their kids or I'll... well, okay, I'll do nothing because this is a fictional person, but you get me.

Author's Response: Lol, I love getting reviews from you , you always make me laugh. But yes, I got you, you would be most upset if she gets her hands on the kids. I'll try and keep that in mind :)









Random Story
Eagle by Dawn Dustings (PG-13)

Young Attourney Justin Timberlake is on the verge of the deal of his career.Music Mogul Chris Kirkpatrick was planning on a nice day of golf when he's essentially kidnapped.What happens when Chris helps Justin out?
Featured Review

theusagirl said:

Haha! This line made me laugh "Then why are you looking at me like my dog just peed on your furniture?" LMAO! Yay! Melissa is in the studio recording her 1st song, this is so nice, Im liking this.. :)...

 
Featured Author

katethegreat
Author of: Waking Up in Vegas, Wonderwall, Mad Season...
[click for more]

Interview @
Unwritten

Connections