theusagirl (Anonymous) on May 20, 2011 09:38 pm (Reconciliation, Surprises & Beach Time)
Oh yeah, she was busy all right.. ;)

Author's Response: Hehehehehehe.... We all know not a one of them is 'innocent'.... LOL



theusagirl (Anonymous) on May 16, 2011 09:43 pm (Bad Wake Up Call, Laughs, & Memories)
This POV is okay I guess, but still wordy..which makes it sometimes difficult to understand..



theusagirl (Anonymous) on May 16, 2011 09:37 pm (Tempers Flare, Apologies & Memories)
Needs to be detailed, though Lance's POV is similar to JC's POV

Author's Response: Trying to get the hang of it and Justin pretty much gave JC the cold shoulder all day, when the four guys and Jazzy crossed paths is when they are similar. Minor details and convos are the differences.



theusagirl (Anonymous) on May 14, 2011 07:50 pm (Lessons, Bad Choices, & Apologies)
*dun dun dun* Whoa, the way that the guys acted towards JC was woww..lso glad that everything is kinda back to normal, yeah JC made a mistake, cant blame him, the man is hott..lolz I like JC's point of view..thanks for updating..

Author's Response: Working on Justin and Lance's POVs.... Four different views of the same day... Helps to understand the dynamics of things.... Did I ever say how protective they all are about her? Scott knows his lil cuz is hella smart and the other guys make up for his trust in her. They are ridiculously protective...



theusagirl (Anonymous) on May 12, 2011 08:48 pm (Flashbacks & Solutions)

Well, the first half was okay but the middle half I got a bit lost, I think this chapter needs to be detailed.. :)



Author's Response: She kind of remembers the parks but not the specifics. JC, Justin and Lance will have their chapters following this one.



theusagirl (Anonymous) on May 12, 2011 08:44 pm (Cat's Out Of The Bag)
Much better than the last previous chapters.. :) Whoa she's 17, and he's 35, pretty interesting if you ask me(Im 21.. *grins*) *reads next chapter*

Author's Response: Thanks =?D



theusagirl (Anonymous) on May 09, 2011 08:45 pm (Old Haunt, New Meaning )
Hmm..its still a little wordy, but overall I think its okay..yep she's a smart 17 yr old all right..lolz

Author's Response: This one is going to be detailed as hell for a few more chapters. Lil bit of drama soon.



theusagirl (Anonymous) on May 05, 2011 08:07 pm (Summer Vacation Begins)
Well that was pretty good, a little wordy, but okay.. ;)

Author's Response: Lol thanks. I have a couple things to add before it's done. I wanted it detailed.









Random Story
Genes V. Intentions by crestbaby (PG-13)

What happens when nothing and no one is what they seem to be?Olivia Haywood seems like a normal 20-something female who is shy and quiet. She is single and has no idea how to connect with people. She is perfectly happy being by herself and had no desire to share her life with anyone else. But what if Olivia is not who she seems or what she seems?Justin...
Featured Review

theusagirl said:

Haha! This line made me laugh "Then why are you looking at me like my dog just peed on your furniture?" LMAO! Yay! Melissa is in the studio recording her 1st song, this is so nice, Im liking this.. :)...

 
Featured Author

katethegreat
Author of: Waking Up in Vegas, Wonderwall, Mad Season...
[click for more]

Interview @
Unwritten

Connections