glowbug917 (Signed) on Jul 08, 2010 11:30 am (Someone else's baby)
you're depressing and i love you



katethegreat (Signed) on Jul 06, 2010 11:03 pm (Someone else's baby)

you're the damn devil, i'm sure of it. this was all heartbreaking and depressing.

however, it did fit the song so very well. 

good job lady!




MochaB (Signed) on Feb 04, 2010 11:16 pm (Always Midnight)
exactly how it should have gone...well she should've left a long time ago, but better late than never!

Author's Response:

yes, yes. he's a dirty cheating slut puppy. but.....how cute is he? haha

thanks as always love!




glowbug917 (Signed) on Feb 02, 2010 07:55 pm (Always Midnight)
oh boo hoo, that's what he gets for being a total slutpuppy. still no sympathy! but i wanna hug her

Author's Response: i have a feeling he will never get redemption in your eyes. how do i make that happen? you tell me and it'll happen hahaha



Hollie (Signed) on Feb 02, 2010 12:41 pm (Always Midnight)
Serves him right. Cheating ass.

Author's Response: yes, well. cheater cheater pumpkin eater. or something like that lol



Hollie (Signed) on Feb 01, 2010 07:19 pm (Always Midnight)
This is awesome. I haven't actually read it yet, I am leaving this review because I need to go to bed but am going to come back in the morning and I know it will be awesome so thought I'd tell you in advance

Author's Response: LMFAO  i almost just peed myself/ choked on my bagle when i read this!



glowbug917 (Signed) on Sep 17, 2009 03:10 pm (I'm sorry now)

Feeling little sympathy for the fucker. Alright, once is a mistake. 3 times? fuck that. Poor girl doesn't deserve that.

Now you've depressed me. but i love it!



Author's Response:

i know she doesn't deserve it but....maybe he's not sure a shit? maybe? somewhere deep inside his cheating heart?

sorry about depressing you though. *tear*




ninabina (Signed) on Sep 12, 2009 12:26 pm (I'm sorry now)

mmm, i love me some will hoge. :)

great story.  you painted the emotion very well, although I think that Kerri is stupid to think he'll change. I think you should  continue this...it's a good setup. :)

 



Author's Response:

oh girl, me too!! i owe kate for introducing me to him! he makes me happy! as far as adding more, i might. like i said to the other girls, i've got sooooo much going on in real life right now that i'd die if i had to take another thing on but i'm not ruling it out!

ps -i need more of 'the love series'  i'm addicted!




katethegreat (Signed) on Sep 11, 2009 11:26 pm (I'm sorry now)

alright, so i totally cheesed like a dork when i saw this because,

A) it's my second favorite song from draw the curtains (first being 'dirty little war)

B) it seems i have converted yet another will hoge fan and that makes me a happy, happy girl. the man is brilliant.

and i loved this! so totally fit the song. well done my dear!

oh, and just a side note... blackbird on a lonely wire is hands down, his BEST album... so if you're getting into him, i highly suggest going with that one next, i'm pretty sure it's on itunes too. my absolute two favorites of his are on there as well, 'hey tonight' and 'someone else's baby.' if you like draw the curtains, you'll pretty much love that album too.

alright...done rambling. lol



Author's Response:

DUDE!! i LOVE 'dirty little war'!! thought of doing something for that but....well, we'll talk about that later. long story

and thank YOU for turning me on to this guy. he's all kinds of amazing and i'm so excited to see him next month! and i bought 'blackbird on a loney wire' today! i started to listen to it but i was working- boo to working on a saturday- so i didnt really pay attention. but its on the to-do list tomorrow!

thanks sunshine!




No results found.






Random Story
Picture by Sassy Spacey (PG-13)

New Sugar Shack Writing Challenge #1 –A break up (before, during, or after), bottle of aspirin, a pen that’s out of ink, sound of a barking dog, and wind rustling through the leaves of a tree. www.tasting-eden.com/candy
Featured Review

theusagirl said:

Haha! This line made me laugh "Then why are you looking at me like my dog just peed on your furniture?" LMAO! Yay! Melissa is in the studio recording her 1st song, this is so nice, Im liking this.. :)...

 
Featured Author

katethegreat
Author of: Waking Up in Vegas, Wonderwall, Mad Season...
[click for more]

Interview @
Unwritten

Connections